Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2012 18:25 - „О, неразумний юроде, поради що се срамиш да се наречеш българин?“
Автор: anisima Категория: Лични дневници   
Прочетен: 894 Коментари: 1 Гласове:
0



Днес, присъствах на нещо изключително интересно в едно Българско училище. Влизам аз и какво да видя - по коридорите деца, облечени като вампири, човекоядци, духове и тем подобни, които безразлично подминаваха скромния кът, сътоящ се от малко столче покрито с покривка, върху която стояха книгите : "Рибният буквар" и "История славянобългарска".
"Вампирите" летяха устремени по коридорите, смееха се и даже събориха неусетно ,така богатия направен импровизиран кът. Те дори и не знаеха, какво правят тези книжки там , на тази покривка, но знаеха ,че е празник на Хелуин. Ето, това не мога да  приема за нормално.
Бях в Българско училище, а по нищо не ми напомняше за това.
И като, че ли в пълна сила и днес звучат думи, казани преди няколко века :

„О, неразумний юроде, поради що се срамиш да се наречеш българин?“

Всички малки очички попиваха днес вампирясали и драконовси одежди, а нямаше кой да погледне книжките, които тъжно гледаха всичкия този маскарад...


Нека всички кажем на децата си какъв празник е Денят на будителите, нека знаят за този празник, за да бъдат горди когато пишат ..."Аз съм българче". 




Гласувай:
0



1. tomcat2 - Мани не ми се говори направо то бива ...
31.10.2012 18:28
Мани не ми се говори направо то бива бива гъзолизщина и чуждопоклоничество ,не се търпи вече!Ще почнат да рецитират "Аз съм американче " още малко!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anisima
Категория: Забавление
Прочетен: 91017
Постинги: 63
Коментари: 77
Гласове: 112
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930